Glass Boutique – Pentru ca tu esti unic.

Informatii livrare/plata

Produsul va fi livrat Clientului printr-o firmă de curierat.

Taxe de livrare

  • 25 RON - pentru comenzile cu valoare totala sub 300 RON
  • livrare gratuita pentru comenzile cu valoare totala peste 300 RON

Vă rugăm să ţineti cont de faptul că Societatea de curierat rapid livrează coletele conţinând produsele Comandate de către D-voastră între orele 08:00 si 16:00, de aceea vă rugăm să ne indicaţi o adresă de livrare unde puteți fi găsit în acest interval de timp! În cazul în care Clientul nu se află la adresa de livrare în momentul livrării, agentul de curierat rapid lasă o înștiinţare la acea adresa. Pe înştiinţare va apărea numărul coletului şi numărul de telefon serviciului de curierat. Clientul are la dispoziţie 5 zile lucrătoare pentru a conveni cu Societatea de curierat rapid asupra unei alte zi pentru livrare. Dacă acest lucru nu se realizează, agentul de curierat rapid returnează coletul Societăţii. Dacă Clientul nu se află la adresa de livrare şi agentul de curierat rapid nu poate lăsa nici o înştiinţare, acesta va încerca livrarea şi în următoarea zi de lucru. Dacă livrarea eşuează şi a doua oară, Societatea de curierat rapid returnează coletul Societăţii.

În afară de cazul în care este agreat de Societate şi Client diferit, Societatea se descarcă de riscurile şi responsabilităţile asociate produselor Comandate de către Clienţi în momentul predării acestora către serviciul de curierat rapid.

Societatea va asigura ambalarea corespunzătoare a bunurilor şi va asigura transmiterea documentelor însoţitoare la Client.

Societatea va efectua livrarea produselor doar pe teritoriul Romaniei. Dreptul de proprietate asupra produselor va fi transferat Clientului doar în momentul efectuării plăţii.

Modalitati de plata

Plata la curier plata produsului se face după preluarea coletului de către Client. Plata se va face direct către firma de curierat pe baza de chitanţă. Societatea atenţionează Clienţii că în cazul livrării prin curier, acesta nu este autorizat de către Societate să permită Clientului deschiderea coletelor înainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnării de livrare și achitării contravalorii acestora.

Plata online folosind cardul bancar: Se poate efectua plata online cu cardul personal în condiţii de siguranţă deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic şi Electron) şi MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2). plati online logoverified by VISAmastercard secure code

Nu este perceput nici un comision suplimentar pentru tranzacţii.

Pentru finalizarea corectă a tranzacţiei, trebuie furnizat codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe faţa cardului, fără spaţii), data de expirare şi ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscripţionate pe bandă cu semnătură (în funcţie de card, pot lipsi). Indiferent de valuta existenta în cont, tranzacţiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii Clientului.

Pentru platile cu card bancar, tranzactia va aparea pe extrasul de cont al clientului platitor ca glass-boutique.ro

Plata cu ordin de plată se face doar în baza confirmării de comandă emise de societate, în urma confirmării telefonice a comenzii cu un consultant de vânzări. Livrarea mărfii se face după confirmarea plăţii în contul de mai jos:

Nume firma: 2A ALLCROSS Cont lei: RO40UGBI0000812000428RON, Cont USD: RO80UGBI0000812000429USD, Cod unic înregistrare: 34061886.

Termene de livrare

Societatea va livra produsele în cadrul termenelor menționate pe Site pentru produsul Comandat, în cel mult 5 zile lucrătoare de la data la care Clientul a generat Comanda, cu excepția cazului în care părțile au convenit altfel.

Societatea, în cazul în care nu poate executa Contractul motivat de faptul că produsul nu este/nu mai este disponibil, va informa Clientul despre această indisponibilitate, urmând ca sumele de bani achitate de către Client pentru produsul sau serviciul indisponibil să fie rambursate în termen de maximum 15 de zile lucrătoare.

În cazul în care nu pot fi respectate termenele de livrare, Societatea va anunța Clientul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării.

În cazul în care Societatea primește informații eronate legate de livrarea produselor, Societatea poate refuza onorarea livrării, fără ca acest lucru să se considere încalcare a Contractului, sau poate stabili un nou termen de onorare a Comenzii.

Drepturi Rezervate
Glass Boutique © 2016